Get it poppin´

Cyklade till jobb idag för ovanligheten skull. Ja jag har blivit bekväm med bil. Fast det är en extrem kostnad som jag gärna varit utan. Jag är en sån som nästan alltid börjar cykla innan det slår om grönt för cyklisterna, jag ser att bilarna fått rött och stannat, sen cyklar jag. Tills idag. Jag tänkte efter före som min mormor bad mig göra :) En arbetskamrat till mig fick 1500 kr i böter för att hon gjort så. Så nä.. inga fler böter elr "kontrollavgifter" elr vad dom nu vill kalla det till mig tack! Idag var jag ute i god tid så jag kunde vara laglydig. I vanligafall är jag alltid ute i sista minuten och vill tjäna in alla sekunder jag kan. Men, när man kör bil börjar man ju aldrig köra innan det slår om. nåja...

Jag har nu gjort mig förtjänt av 2 st biobiljetter elr ett presentkort värde 100:- genom jobbet :) tjoohoo! Tror jag ska välja biobiljetterna. Kan vara mysigt med biobesök såhär i gråa hösten. I like it.

Min kuss har blivit antagen att plugga i Australien nästa år! Stort grattis till dig :) Visste att du skulle komma in. Borde ju börja spara så att man kan åka och hälsa på henne. Borde ju åka och hälsa på min Tilli också som för tillfället är i USA och jobbar som au pair.

Dags att duscha och tvätta håret.

Ha en trevlig kväll

och glöm inte... Now I´m that bitch, You were too fly then so fly away now...


Tilde och jag


Kuss och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0