ännu en bloggare

ha! jag föll för trenden! Jag har en blogg. Hoppas att den blir poppis. kanske inte lika poppis som blondinbellas etc, för då får man ju massa krav på sig, att man ska vara snygg, stava rätt, ha rätt meningsbyggnader osv...fan alltså man blir bara mer och mer involverad i allt vad datorer heter. helt sjukt. jag kan sitta och kolla statusuppdateringar på facebook ända tills jag kommer dit jag var när jag senast var inloggad. om ni förstår vad jag menar? well weell.. nu blev jag precis mobbad " det var på tiden, annars brukar man ha en blogg när man är
14!" haha !

ett par tankar genom dagen...

All the pleasure is worth all the pain...or is it?

You make my heart rush!

Jag måste verkligen lära mig snurra!

Jag är glad att jag har Pernilla Månsson i mitt liv!






31 mars -07


Kommentarer
Postat av: Pauline

Välkommen in i bloggvärlden =P Den är lite beroendeframkallande ;)

2009-10-23 @ 00:17:54
URL: http://sanningenompauline.wordpress.com
Postat av: Pernilla

BAMMIS! du får mig att fälla en tår så här tidigt på morgonen... Du är världens bästa, jag älskar dig min vän :)

2009-10-23 @ 08:31:11
URL: http://pernillamansson.blogg.se/
Postat av: Elika

Du föll...magplask =)

Lycka till gumman med din blogg.

2009-10-23 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0