What did she say?

Slevar i mig sista yoghurt och musli skedarna. Äpple,kanel och vanilj yoghurt. MUMA! Fått 2 samtal under denna morgonen när jag försöker få min skönhetssömn ;) Ni vet den jag egt inte behöver. Ett glädjande besked - det finns humana människor också :) Sedan ringde dom och frågade om jag kunde komma in och jobba några timmar på kolonial. Såklart! Så nu är muslin uppäten och jag får ställa mig i badrummet och skynda mig klar.
Skulle julstädat idag. Men det blir ju ändå inte gjort av sig själv så det ligger snällt och väntar på mig. Hinner jag inte imorgon så är jag iaf ledig på söndag så då får jag ta tag i det då.
Tid finns inte egentligen. Det är något människan har hittat på. Men det får vi prata mer om en annan dag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Pernilla

nej, nu kom jag på det! art nr 494, YES.

men jag hade hellre läst att du åt av våra produkter istället... :( <3<3

2009-11-27 @ 09:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0