Take one step at the time, there´s no need to rush

Skulle laga middag här hemma innan idag. Hade köpt fel pastasås. Istället för oriental chili så hade jag köpt oriental sweet and sour. Den smaken är inte ens god. Speciellt inte när man stoppar den i munnen och det inte smakar som förväntat. Blöö! Jag kastade allt jag tagit upp på tallriken. Det som låg kvar i stekjärnet hällde jag i en burk. Inte för att jag tänker äta det imorgon heller. Men, om någon här gillar sweet and sour smaken så kan ni få mitt lilla hopkok. Först till kvarn! Haha!

Blev rekommenderad att gå på ett friskis infomöte idag. Om man vill ta lite mer del av föreningen. Typ som att bli värd tänkte jag. Mötet handlade mest om man var intresserad av att bli ledare. Och den tanken har slagit mig många gånger. Men jag vet inte om jag ska låta det ligga och gro till våren istället, elr om jag faktiskt ska söka nu. Bara för man söker blir man ju inte antagen. Dom var typ ute efter 2 jympaledare. Så procentuellt är det väl inte så jätte stor chans. Grejen är också att man blir uppbunden i 2 år. Jag vet inte ens vad jag gör om 1 år ju...
Nåja, får suga på den karamellen lite till.
Efter mötet blev det spinning med Janni och Soffan. Jag har typ bara varit på spinning en gång förrut. Men det var roligare idag än då :) längtar tills jag ska köpa allkort (i slutet av denna månaden) då man kan variera sin träning så himla mycket, och det finns fler pass som matchar mitt udda schema.
Hann aldrig gymmet igår innan jobb - intressesmurfen antecknar. Hade jag organiserat mig lite mer hade jag hunnit. Men varför måste man det?! 

Take one step at the time, there´s no need to rush.

Dagens bild blir på mig och min älskade lillebror, i mitt gamla rum!  

Sov gott mina vänner.

Jag och brorsan april -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0