Take me now baby here as I am

Idag var jag med om det äckligaste på länge. Något av det äckligaste i mitt liv faktiskt!
Har rast på jobbet. Är inte sugen på att äta bullar som vi vanligtvis gör. Kollar i kylen och blir glad när jag upptäcker en A-fil. Utgår 25 november. Perfect! Rotar i skåpet efter müsli som jag har för mig ska stå där. Mycket riktigt, där är den. Häller upp och sätter mig och pratar med en kollega och börjar äta. Sitter och pratar och då tittar man ju på den personen man pratar med. Telefonen i lunchrummet ringer och han reser sig för att gå och svara. Jag fortsätter äta och tittar i min müsli.
 - AAAAAAAAHHHEE NÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!! reser mig och börjar vifta med händerna
NÄÄ DET ÄR INTE SANT SNÄLLA SÄG ATT DET INTE ÄR SANT AAAH FY FAN VAD ÄCKLIGT DU MÅSTE TITTA ÖÖÖÖEEE JAG KOMMER SPY!!! gråten och kräken i halsen.
Han går bort till min mat, tar på sig glasögonen och mycket riktigt. DET KRYPER SMÅ SMÅ DJUR I HELA MÜSLIN!!! Små bruna jävlar som lätt smälte in i müslins färger. Oooh my goooood!!! Min kollega skrattade lite sen sa han " - tänk inte på det för då kommer du spy på riktigt!"
Haha aah fy faan!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars Sally. Jag hr ätit en nektarin med myor en gång. Satt på bussen och läste i en tidning samtidigt som jag åt på en nektarin. Det började klia både här och där i ansiktet och det kändes som det kröp. Jag råkade titta på nektarinen och såg att den var full av myror. Jag bara skrek rakt ut och kastade nektarinen fram i bussen. Som tur är så satt där ingen och fick nektarinen i huvudet. Det drjöjde länge innan jag åt frukt igen och sen dess tittar jag alltid efter varje tugga. Men lite tröst är att dom säger att dessa djur är fulla av nyttigheter :-). Såg ett program där de åt alla möjliga insekter. Fy fa...

2009-11-09 @ 08:18:46
Postat av: Anonym

Förlåt sally. glömde skriva att det är Ann som skriver.

2009-11-09 @ 08:19:41
Postat av: Elika

Fy fabian...nu vet jag en som bojkottar musli framöver.

2009-11-09 @ 08:26:52
Postat av: Sally

hihi ! strong som man är sitter jag o äter jag müsli till frukost nu. Men denna är ny. Inte ens öppnad innan.

2009-11-09 @ 10:20:21
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Monja

Baaahh...hann du käka av det????

Va läskigt att vi har sånt i vårt fiiina, underbara lunchrum...hahaha

O du, även om ditt paket inte är öppnat innan så är det inte en säkerhet...gör en extra koll nästa gång du käkar...hehe

Kram M

2009-11-09 @ 19:21:00
Postat av: Sally

iih Heej Monja, vad kul att du läser min blogg :) gjort det länge? Haha jag får nog bli lite noggrannare med det i framtiden ja ;)

2009-11-10 @ 00:44:41
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Emma

FY FASEN VAD ÄCKLIGT!



Tänk om du hade tagit en tugga...

Extra crispy!



2009-11-10 @ 10:29:54
URL: http://emmawino.blogg.se/
Postat av: Sally

haha men jag gjooorde ju det!! Hade säkert ätit typ 4 skedar innan jag upptäckte det! Proteintillskott va fan ;)

2009-11-10 @ 10:38:00
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Monja

Godmorgon!

Vaken eller? Hahaha..

Ja, jag har läst lite då o då sen du startade din blogg.

Såg på FB när du satte igång =))

Kram M

2009-11-11 @ 05:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0