She caught the melting sky

I fredags var jag på den första hockeymatchen någonsin i mitt liv tror jag. Det var häftigt som fan. Malmö - Leksand. När vi satt på jobb och snacka om det och jag berättade att jag skulle dit och se matchen så var det många som häpnades. Men haallå varför inte liksom?  Haha jag menar en sån kille skulle man haft, vältränad, stabil och så tåler han stryk ;) Sen fällde jag ju givetvis också den kommentaren " vilken stad är Leksand?" Men det behöver vi inte prata mer om....
Iaf var matchen på Malmö Arena och det var också första gången jag var där inne. Mäktigt. Men ändå ser jag inte riktigt hysterin med den. Ful som fan utanpå.
Nåjaa...

Som jag sa igår så hade jag verkligen en bakisdag as hell. Jag orkade inte röra många fenor. Mådde inte dåligt men var helt matt i kroppen. Jag hittade inte energi någonstans. Kan vara skönt att bara få vara också.

Idag blev det jobb och sedan ett friskispass. Jobbigt som fan men kul.

Quicksand Jesus, I need you
Quicksand Jesus, I believe you
Quicksand Jesus, I´m so far away


Faan vad det regnar ute nu. Denna årstiden är jag verkligen glad över att jag har bil. Även då jag har haft lust att sälja den många gånger, för fy fan vad den kostar pengar. Men man får väl betala för bekvämlighet.

Ni som aldrig lyssnat på Skid Row, GÖR DET!!!  De har maaassor av bra låtar. In a darkened room, wasted time, quicksand jesus, 18 and life, sweet little sister.. äh inte lönt jag fortsätter. Gillar typ alla deras låtar!

Take good care people, I´m glad to see you.

Kiss Kiss









Kommentarer
Postat av: Anonym

Först nöje och sen lite nytta. Ja du vet precishur livet skall levas Sally. Kram Ann

2009-11-17 @ 07:13:30
Postat av: Sally

hehe tack Ann :) Hoppas att allt är bra med er. Kramisar

2009-11-17 @ 10:06:43
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Lena

Sally och ishockey, vem kunde få dig att gå och se hockey, akta dig så du inte blir frälst i det..Per och jag var med där, häftigt med sådan publik..Jag föredrar ju fotboll men vi får ju mötas på halva vägen, gubben o jag, annars får jag inte med honom på Mff matcher...På tal om sport, så fick vi med Pilla på fotboll, det du, Ni håller med andra ord fastna för de stora pågarna i våra lag....vi kanske ses på någon match...ha det så gott och en stor bamsekram till dig

2009-11-18 @ 23:45:17
URL: http://lenamansson.blogg.se/
Postat av: Sally

hehe vi behöver riktiga karlar ju ;)

2009-11-19 @ 00:04:21
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0