Regn hos mig

Blev lite Party i lördags. Jag kom mer och mer i stämning och kände verkligen för det. Det var sjuukt mycket folk ute vilket faktiskt var en aning jobbigt. Fullsatt Deep liksom. Och på tok för lite folk man kände ute. Men var kul att få komma ut och roa sig, få vara på en annan nivå liksom med alkoholen i kroppen. De hade smyckat lokalen skit snyggt i Halloweentema. De flesta var även utklädda. Hade jag också velat vara. Men hade ju inget förberett.

Igår var en lugn och mysig dag. Ingen stress. Gjorde precis vad jag kände för. Hade till en början mysigt besök av Pernilla och Mikael som kom med frukost. Sedan zappade vi Tv. Jag och Mikael låg på vars ett håll i soffan, både med huvudet i Pernillas knän. Tihi. Vad skulle vi gjort utan henne?

Blev en runda med mamma och lillebror också, var och inhandlade lite vardagsbehövliga saker. Bland annat cigg för henne - mascara för mig :) okejdå hon handlade också mascara. Jag köpte även 3 st glittriga eyeliners i grön,lila och brons. Skit coola.

Hade Janni på middag och vi käkade en god laxrätt med fetaost och tomat och hade ugnstekta potatisklyftor till det. Till efterätt blev det daimtårta med apelsinsmak.

Skit tråkigt väder idag. Verkligen skit tråkigt. Känner bara för att vara inomhus hela dagen och höra hur regnet smattrar mot fönstret.
Men ska ju jobba 14.30. Funderar på att åka en runda till Friskis innan dess. It´s good for you.

We´ll see..

Avslutar med att jag tror att du har något att berätta för mig. Jag anar vad det är. Får väl avvakta och se.

Här är en bild från i lördags:


Kommentarer
Postat av: Pernilla

2009-11-02 @ 13:13:45
Postat av: Pernilla

Jag har något att berätta för dig... DU är bäst, jag hjärtar dig <3

2009-11-02 @ 13:14:35
URL: http://pernillamansson.blogg.se/
Postat av: Elika

Jag kan oxå berätta nåt för dej...jag och Henke har vunnit biobiljetter för 400:- jippie=) vi gissa rätt på antalet bollar i en burk på Barnmässan igår.

Sen kan jag berätta att jag var kallad till ett personlighets -och IQ-test inför en anställningsintervju i Lund som Undersköterska.

Sen kan jag berätta för dej...vem e killen på bilden!!!

Till sist kan jag berätta...

I LIKE =)

2009-11-02 @ 20:39:36
Postat av: ann

Its good for you är det väl vi som skall säga. Eller tränar du så ger det resultat på mig. Tänk vad fantastiskt det skulle vara. Hoppas din arbetsdag varit lika trevlig som min. Kram Ann

2009-11-02 @ 21:52:24
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Sally

Grattis Elika! jag har 2 st biocheckar här hemma som jag fick av min chef :) lycka till på arbtesintervjuen :) Kan du berätta för mig vem killen på bilden är?



Jag kom aldrig iväg och träna. puh.



Pillert jag hjärtar dig med!

2009-11-02 @ 22:40:53
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0