My love’s a revolver

Hemma efter en förmiddag i frisörstolen. Klippt och färgad. I like it!

Funderar på om jag ska ha en liten form av inflyttningsfest här den 12 december. I julens tema. Är ju lussevaka och min lediga helg. Vad säger ni om det?


Oops I guess I shot ya
My finger’s on the trigger
I had a bullet with your name on it
Click click
I’m a sex pistol
My love should be illegal
Real deal baby
I’m no counterfeit
Click click



My love’s a revolver 
My sex is a killer
Do you wanna die happy?






Kommentarer
Postat av: jessica

I like inflyttningsfest då^^ är ju också ledig den helgen=)

2009-11-30 @ 21:47:08
Postat av: Anonym

Jag kommer i alla fall inte för då skall jag till Karlskrona men det var kanske inte riktat till gamla tanter ;-). I morgon skall jag och Nettan klippa oss. Skall bli skönt för just nu är mitt hår bara skit. Kram Ann

2009-12-01 @ 06:22:24
Postat av: Sally

hehe Ann du är alltid välkommen hit!

Det är kul och klippa sig. Snygga till sig lite ;) Hoppas ni blir nöjda. Kraam

2009-12-01 @ 09:15:06
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0