If it don't kill you it makes you stronger

Vet ni, jag kom precis att tänka på att om en månad så pirrar det lite extra i min kropp. Om en månad har jag ljusstakar och julstjärnor och förhoppningsvis julkänsla i min lägenhet. Och när jag tittar ut genom mitt fönster ser jag hur många mysiga, hemtrevliga, inbjudnade fönster som helst. Om en månad är det snart dax för julfest med jobb. Om en månad är det december. En av de bästa månaderna på året!


Har pratat med min Tilli på msn ikväll. Det var såå kul att få höra ifrån henne. Hon verkar trivas och ha det jätte bra, och det glädjer mig. Hon är i USA och jobbar som au pair. Jag saknar henne.

Jag älskar min omgivning. Ni är bäst! Glöm aldrig det!

If it don't kill you it makes you stronger



Jag och Tilde på vår inspark -06
jag och tilde fulla av fan

Kommentarer
Postat av: ann

Du låter positiv Sally. Det är bra. Jag har bjudit mamma och Gustav på middag på torsdag (om hon har läst svaret på hennes kommentar förstås). Du är naturligtvis också välkommen. Kram ann

2009-11-03 @ 06:56:53
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Sally

hehe jag tror faktiskt inte att hon läst det, hon är inte så high tech på datorer. Men jag kan meddela henne. Och jag kommer också gärna. Har ingen jobbetid då, dansar dock men det är inte förrens kl 7.

Puss och kram till dig Ann

2009-11-03 @ 10:18:32
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: ann

Din mamma kunde inte komma på torsdag men du får gärna komma ändå. är det något särsklit som du längtar efter. Kram

2009-11-03 @ 20:19:28
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Elika

Gumman..tomtegumman;)

Vill du möjligtvis få tillgång till min önskelista...haha

See you =)

2009-11-03 @ 20:46:53
Postat av: Sally

Ann, jag fick en jobbetid på torsdag - till kl 16.30. Går det bra att komma imorgon ist? Något jag är enormt förtjust i är ju din tomatsallad. jag hade kunnat äta endast den. I övrigt gillar jag nog all din mat så du lyckas nog charma mig ändå ;)



Haha DIN önskelista? Jag trodde att du skulle fråga efter min ;)

2009-11-03 @ 21:14:43
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Cindy

Du är för gullig min kära kusin =) Vi får baka en massa denna julen antingen hos mig eller dig! Jag bara älskar julen =) Hur gick det på friskis idag? Ska du börjar värda!!?

2009-11-03 @ 22:29:20
Postat av: Sally

Yes, detta året får vi tumma på att vi verkligen gör det också! Friskis gick bra. Mötet handlade mycket om man ville bli ledare.. jag ska suga lite till på den karamellen innan jag bestämmer mig. har ju tänkt på det ett tag. Trodde det handlade om att bli värd det här mötet, jag får se lite hur jag gör. Avslutade iaf med spinning :)

2009-11-03 @ 23:12:56
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0