I wanna be your casanova

I am not your Casanova
Me and Romeo have never been friends
Can't you see how much I really love ya
Gonna to say it to you time and time again

Jag var inte tillräckligt stark. Vifta med lillfingret så faller jag. Men hittills inte lika hårt. Fortsätter det däremot...

Blev färgning av utväxt idag. I like it!

Numera finns det en grupp på facebook "Vi som INTE döper fotoalbum till RANDOM!" Gå med där vettja ;) Jag fick utbrott igår när efter 8 månader folk fortfarande döper sina album till "random" eller uppdaterar samma jävla album som dom en gång i tiden döpte till "random". Tycker folk att det låter häftigt elr vad är det frågan om? Jag tycker iaf att det är så fantasilöst som det kan bli och jävligt störigt.

För övrigt har jag haft en trevlig kväll på jobb.

När jag gick i 9an fick jag magkatarr pga av den ständiga stressen i skolan. Jag har genom hela mitt liv haft en väldigt känslig mage, det är ärftligt (stavas?), vad jag vet så har mamma och mormor också det. I slutet av gymnasiet var det samma sak. Nu, när jag träder in i vuxenlivet mer och mer - nästan samma sak. Det finns liksom hela tiden något att göra. Allt bara hänger över en . Vissa saker kan man inte ens påverka utan det får ligga där och gro tills det blir dennes tur. Det tar sin lilla tid att få alla pusselbitar på plats. Det blir lite av en inre stress. Men som jag sa och som jag försöker leva efter: allt har sin tid. Ta en sak i taget. Det blir bäst så.
En klok kvinna sa till mig " se inte allt du inte har hunnit med, se istället det som du faktiskt har gjort."

Bedtime

Dagens bild blir från ett tillfälle som på något vis lite kan återkopplas med den övre texten. Men det är nog bara jag själv som förstår. Äh, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser lugn och avslappnad av på bilden så kanske har du fått dig en kur magmedicin, hahaha. Eller så är det cidern som lugnar dig. Nä jag bara skojar Sally. Men hoppas bara att bilden påminner dig om bra saker :-). Kram Ann

2009-11-10 @ 08:39:41
Postat av: Sally

tack Ann. Med den övre texten menade jag det som står bland det översta ;)

Idag är det dax för mig att vaccinera mig. Hur är det med dig nu?

Kramisar

2009-11-10 @ 10:35:00
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Pernilla

2009-11-10 @ 11:54:37
Postat av: Pernilla

åh du är så grann tösabit

2009-11-10 @ 11:55:18
URL: http://pernillamansson.blogg.se/
Postat av: annette

hoppas du mår bra efter sprutan kramisar mamma

2009-11-10 @ 18:21:56
Postat av: Sally

Vi hörs imorgon mamma, miss u

2009-11-11 @ 01:22:13
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag förstår jag förstår ;) Jag var ju kind of där...

Hoppas allt är bra. Saknar dig



2009-11-11 @ 22:05:00
Postat av: Sally

MOA MIN MOA!!!! JAG SAKNAR DIG MED!! HAHA OH JA DU FÖRS¨ÅR SÄKERT ;) Vill du umgås med mig på söndag? jag kan fixa middag så kan du få komma hit och kolla min lägenhet och skvallra?

Love

2009-11-11 @ 22:09:22
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0