All I need's my love machine

W.A.S.P

Igår spelade ett av mina favoritband på KB.
Men jag var inte där.. :( Så är det när man nyss flyttat hemifrån. Pengarna ska räcka till mycket. Man får väl glädja sig med att man sett dem ett flertal gånger innan. Och det var väl inte sista gången man skulle få chans och se dom heller...
Första gången jag såg dom var på swedenrock -06. Jag var helt besatt. Det var det bästa på hela festivalen tyckte jag då.

Idag fick jag upp min duschdraperistång och mitt duschdraperi. Stången var för lång innan så vi fick såga av en bit. Städade även badkar,vask och toalett. FÖRSTA GÅNGEN I HELA MITT LIV SOM JAG HAR STÄDAT EN TOALETT! HIPPHIPP HURRAAYYY! Mamma nu ska du vara stolt över mig. Började även sätta iordning i badrumsskåpet, fan vad mycket jag har. Nagellack,parfymer,en kräm för det, en kräm för det, en kräm för det, hårprodukter, glitterkrämer, smink så det heter duga.... ja, you name it. orkade inte ta allt idag. Får fortsätta pilla därinne en annan dag. Men där börjar bli snyggt :) Satte även upp lite dekorationer på kaklet.

Blev pizza,coca cola och glass ikväll. MUMS! Men det är ju inte helg.. :$

Min byrå jag köpte till hallen är också ihopsatt och på plats, dock tom fortfarande. Tänkte INTE fixa det idag. Det är nämligen dags att förbereda morgondagen och göra sig redo för sängen. Imorgon ska jag upp kl 5. Jag kan inte minnas när jag gick upp så tidigt sist. Ni vet, jag är ju bortskämd med sovmornar eftersom jag oftast jobbar kväll. Men i grund och botten är jag faktiskt en morgon-människa. Men klockan 5 är ju till att överdriva.

Fick min vaccinkallelse idag. Den 10 november är det dags för mig.
På tal om det måste jag dela med mig av en rolig historia:

Hur undviker man bäst svininfluensan?
Man kastar ut suggan och skaffar sig lammkött istället!

Moahahaha! Tänk på det du.

Något som fick mig att dra på smilbanden var när jag skickade detta över sms till mina vänner och fick ett svar:
"....sorry, tog lite tid innan jag svarade men hon var motsträvig! Så, när flyttar du in hos mig?"

Haha, ett gott skratt...

Tack för att ni finns.

Nighty nighty

Bilden är från -07


Kommentarer
Postat av: ann

Ja du sally. Om ingen annan tar skiten så får man göra det själv. Men visst är det kul sen när allt är rent och fint. Tack för besöket idag. Det är alltid trevligt att ha dig här. Kram

2009-11-05 @ 21:01:40
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Sally

Tack för att jag fick vara hos er. Det är alltid trevligt att få vara där :) Vi hörs i helgen. Kramisar

2009-11-05 @ 21:15:09
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0