Release me

När jag tittar ut genom mitt fönster fylls jag med värme. Ljusstakar och julstjärnor i (nästan) alla fönster. Så mysigt! Mina fönster pryds nu också av nya julgardiner och ljusstakar. Äntligen :)
Idag har jag varit ganska slö måste jag väl erkänna. Men jag är nog faktiskt värd det efter att ha jobbat 9 dagar i rad (tror jag att det är). Är ju inte jätte långa pass men ändå. Kände mig bakis i kroppen fast jag inte druckit något.
Var på fika hos mamma i morse och sedan umgicks jag med min lillebror lite. Vi var ute på gården och sedan tittade vi på Aladdin medans mamma var duktig och skötte tvätten.
Jag och Pernilla hann med en snabb runda på Burlöv centrum på sena eftermiddagen och jag fick shoppat 2 nya linnen och en klänning. Den är snygg, tight och svart, och får vara reserv ifall den internet beställda inte kommit innan lördag.
Blev matshopping också vilket resulterade till tacos at my friends place. NICE!



Ett av mina fönster


Båda



Fotade denna med blixt för att ni skulle få se de söta tomtarna. Denna fick jag av Tina! Tack så mycket :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fint du har fått det sally. Vad skall du på för roligt på lördag. Själv skall jag till Carina på fredag och dricka glgg med tjajorna eller tanterna kanske vi skall kallla oss. Kram Ann. Förresten så har jag grattat Rolle från dig.

2009-11-30 @ 06:50:08
Postat av: Sally

På lördag ska vi ha julfest med jobbet.

Vad trevligt med glöggkväll :)

Tack för att du gratta rolle från mig.

2009-11-30 @ 08:54:52
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Elika

Urgullig adventsljusstake ;)

2009-12-02 @ 08:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0