Kan två hjärtan slå så att båda två känner harmoni

Jag och Gustav har tittat på Skönheten och Odjuret. Fan vad jag böla! Det har alltid varit en av mina favoritfilmer ända sedan jag var liten. En av de bästa filmerna som finns! Disneyfilmerna som gjordes förr är såå himla bra! Dagens filmer är inte alls lika bra.



Tack Maria som förklarade för mig hur jag skulle lägga in klipp i bloggen. Tog lite tid för mig att fatta bara men se, Jag lyckades!

Lillebror är sjukis. Mamma frågade om jag kunde vara hemma med honom eftersom jag ändå var ledig, hon har precis själv varit sjuk så hon har redan missat många dagar. Såklart kan jag det!
Vi har ätit ostbullar och glassbåtar till frukost...


Rörda av en ton
I en melodi
Kan två hjärtan slå
Så att båda två
Känner harmoni

Som om sagans värld
Blivit verklighet
Främling blivit vän
Vad ska hända sen
Ingen av dom vet

Skönheten är hon
Odjuret är han
Men så mycket mer
Än vad ögat ser
Ser dom hos varann

Rörda av en ton
Förda av en sång
Låter tiden gå
Börjar att förstå
Allt kan ändras om

Ska vi våga tro
På vår fantasi
Sagan ger oss svar
Varje väsen har
Skönhet inuti




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en fin dotter och storasyster Sally. Kram Ann

2009-11-20 @ 06:50:02
Postat av: Alexandra

Men Sallyy! Vad litet internet är haha :P Hoppas allt är bra med dig! Puss/ Alexandra

2009-11-20 @ 19:00:40
URL: http://vavetjag.blogg.se/
Postat av: Sally

Heeej Allee! haha jaa det var inte igår. Allt bra?



Taack ann, blir alltid lika glad för dina kommentarer :)

2009-11-20 @ 19:38:17
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej sally! Va bra att de löste sig! Den låten är underbar! Kram

2009-11-20 @ 21:10:58
URL: http://mostlymajsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0