Day and Night

Igår natt drömde jag mardröm. Jag var så rädd när jag vaknade att jag var tvungen att ringa någon för att få tänka på annat.
Inatt har jag också drömt mardrömmar. 2 ggr! Alla 3 drömmarna har handlat om att jag blivit jagad elr att någon blivit mördad. Så himla hemskt.

Nu är jag frukost äten - ja det blev müsli :) Ska dra på träningskläderna och köra bort till friskis. Cirkelgym/Indoorwalking 10.30. Yes, jag är på gång nu!

Grattis på födelsedagen morfar!
På lördag firar vi både mormors och morfars 65 år på restaurang ribersborg.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig Sally. Att drömma mardrömmar är inte roligt, speciellt inte om man vaknar och är skiträdd och sen när man väl lyckas somna om så fortsätter man drömma.Usch usch usch. Jag drmmer också mardrömmar i perioder. Som tur är så går det längre och längre tid mellan perioderna. Kram och hoppas du får en natt med fina drömmar som man aldrig vill vakna upp från :-).Kram ann

2009-11-18 @ 21:24:42
Postat av: Sally

hoppas min period är över nu :P jag är ju liksom redan mörkrädd! Vissa drömmar hoppas man går i uppfyllelse, andra inte. Hoppas att rätt drömmar gör det.

Sov gott. Puss och kram till dig Ann

2009-11-18 @ 21:51:35
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0