Come on and love me

Kiss är ett av världens bästa band och jag väntar fortfarande på den dagen Paul Stanley ska knacka på min dörr och fråga om jag vill bli hans fru! Måste meddela honom att jag bytat adress bara.. 100 elr 200 meter bort ;) Vet ni? Jag har en bild på hans gump som jag själv tagit med min egna kamera :) Är ni snälla kanske ni kan få se den.

Tog sprutan idag. Armen ömar och känns tung, lite som träningsvärk. Alla verkar få feber dagen efter så vi får se vad som väntar. Men man har iaf bättre skydd när den stora influensan slår till. Med tanke på att jag nästan dagligen håller på med pengar som är lika smutsigt som att klappa en råtta, och dagligen träffar så mycket människor inom mitt jobb så kände jag att det var rätt. Med lite push från min omgivning såklart. Allt är svårt när det är nytt. Men jag var nog inte så svår att övertala.
Jag är bara så jävla trött på alla rykten som går om att man blir steril, förlamad, kan få MS etc. Visst, detta är inte speciellt beprövat men..
Detta kommer bli skit bra! När folk sen dör i svininfluensan och vi bara blir sterila kan vi skratta dom i ansiktet ;) haha skämtosido. 
Fan vad trött jag är på alla fördommar. Det finns dom som älskar att sprida skräck i samhället. Tror ni inte dom tog sin chans i ett tillfälle som detta?

Legat och zappat tv hela kvällen. Uttråkad, mysig och fundersam. För ung en timme sedan hamnade jag på kanal 400 tror jag det var där dom visade BIG BROTHER! Kitty,Benjamin,Marie etc. haha så sjukt. Jag tror jag typ gick i 5an när detta visades. alltså, yeears ago.

Biildeeen:


Ni får en till bara för att den är så snygg. Man gick väl inte foto för ingenting ;) Synd man har en digitalkamera från 1800talet bara :(



ett litet bevis på att vi faktiskt också var där. Schwettigt äs hell.

Yohanna och jag
Djuriska brudar elr hur var det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du Sally. Denna djä... svininfluensa går en på nerverna. Men en sak vet jag och det är att alla de som dött har dött för dom inte blivit tagna på allvar av sjukvården. Det är riktigt hemsk tycker jag. fy fy fy. Kram till dig som tagit vaccinet i alla fall. Hoppas du slipper feber. Kram Ann.

2009-11-11 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0