Be a part of me

Blev en bra dag på jobb. Till o med en riktigt bra dag på jobb. :)
Slutade strax innan 4 och cyklade bort till jägersro center och mötte upp bästisen. Vi gick runt i lite affärer och provade kläder - mest till mig. Det är så härligt, för hon är nästan den ända som har tålamod med mina funderingar och vridningar och vinklar på plaggen jag provar. Hittade THE dress, men SÅKLART, som alltid, så fanns den inte i min storlek i butik. Slutsåld överallt? Finns i svart. Men jag har ju så mycket svart redan... Gissa vad hon gör då? Travar hem till mig och beställer den till mig över internet. Ja, hon är bra mycket bra hon :)
Vi hann in en runda på systemet och körde ett "wild card". Man köper ju alltid det vinet man vet är gott, den där goda cidern osv. Nepp, nu tar vi det här och det visade sig vara ett mycket bra val. Så yes, ikväll har vi delat en flaska vin. Och avnjutit lite ost till det samt tittat på idol. Det måste jag sammanfatta som en bra kväll! Min kära Emla tittade också förbi en sväng. Myysigt! :)

Jag hade på känn att Mariette skulle åka ut idag. Ringde ändå och la en röst för henne. Hon är riktigt bra! Men det är dom väl allihop på vars ett sätt. Mariette kommer bli något ändå.

Har ni reflekterat över att dom alltid säger "Calle Kristiansson" ? De säger inte de andras efternamn. Haha!

Med en bästis halvsovandes (ibland nynnar hon till musiken på tvn) på soffan och disken diskad säger jag God Natt.


Bild från vår förra ostbricka. Det är lite vår thing.



Januari -09

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som enmysig kväll. Kram Ann

2009-11-28 @ 08:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0