Bad romance

En kul grej. Det BEHÖVER inte vara så. Men jag tror att det är så.

Lady Gaga - Bad romance. Hade aldrig hört den innan Tilde la upp den på sin blogg. Hon är ju i USA och de ligger ju alltid steget före där. Jag blev hur som helst kär i låten. Spelade den om o om o om igen. Skickade den över facebook till Pernilla som är ett Lady Gaga - fan. La upp en text i bilddagboken och har även gjort reklam för den här i bloggen :) Iaf så har typ ALLA börjat lyssna på den nu. :)  Den är skit bra så jag klandrar ingen :) Men det är kul om det är jag som spridit den :) elr ja, Tilde från början.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ser att du är flitig Tilde blogg läsare....Det gör Tilde glad!Hoppas du har det bra i din nya lgh? Då blir det ingen "julmiddag" här i år....Kram/S

2009-11-14 @ 16:21:46
Postat av: Sally

hihi jag måste ju hänga med i hennes usa-liv :)

Här börjar bli fint. Du är välkommen att hälsa på när du vill :) Lillejulafton-middag!! ooh :( vi kan ju ha en ändå? :)

Kram

2009-11-14 @ 16:25:16
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0