All the pleasure is worth all the pain

"vad glad jag blir :) .. oj, tänk då hur du känner dig!"
Glad för stunden var jag, men rädd med. Ett återfall av obsession är inget att hurra för. Hoppas jag är stark nog. Men du gör det inte lätt för mig. Men det har du aldrig gjort.

Har haft 3 långa arbetsdagar, känns jävligt skönt att bara vara ikväll. Har världens bästa lillebror här på besök. Hämtade honom hos mormor och morfar efter jobb, dom hade busat och skojat. Vi gick hem här, tror han var vaken en halv timme. Såg lite på pinochio sen somnade han, min lillkille. Jag var jävligt sugen att bara sluta ögonen jag med, men datorn lockade lite mer.

Hade rätt mycket men egentligen inget alls att skriva.

All the pleasure is worth all the pain.. Or is it?

Tror jag skiter i att tvätta bort smink, borsta tänderna etc. Lägger mig i soffan hos gullungen och njuter av att ha honom här. Kanske sover vi båda på soffan ikväll.

Ta hand om er

julen -08
julen -08

Kommentarer
Postat av: ann

Varför talar du i tungomål. jag viiiillll veta vad du menar. Kram Ann

2009-11-08 @ 06:59:00
URL: http://annstankar.blogg.se/
Postat av: Sally

hihi. Man måste begränsa sig. Man kan inte skriva allt i bloggen. Men du kan få veta om du vill, nästa gång vi ses.

2009-11-08 @ 09:09:20
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0