All She Wants To Do Is Dance

Girl recognize game, before game recognize you
You're dealin with a player - true

35 h har gått sedan man tog sprutan, verkar inte bli så mycket biverkningar för min del. Har haft jädrans ont i armen men det börjar släppa. I morse/ förmiddags var jag sååå trött. Kanske en biverkning eller så hade jag varit det ändå med tanke på hur sena mina sista kvällar - eller snarare nätter har blivit. Kollar ni vilken tid bloggen är uppdaterad de 2 senare inläggen så ser ni. well weell. I´m alive and kickin' it!

I bilen påväg hem från jobb fick jag sånt dans-sug. YEEESS!!! Var ju evigheter sedan känns det som. Vilken tur jag har att det är dags imorgon! Blir antagligen en show på palladium den 17 januari. Jag hoppas att ni kommer då :)

Jag kan även meddela att jag är tillbaks på ruta 1 gällande 2 saker. And I don´t like it!

På lördag har friskis 30 års jubileumsfest. Ska dit med Emelie och Jessica, och så känner man ju en del andra som ska dit så det blir säkert riktigt skoj.
Snart vankas det även julfest med jobb och även den ser jag fram emot.

Det är kul när ni kommenterar. Tack för dom!


Dagens bild blir från förra dansshowen på Palladium 11 januari 2009. Här kör vi Moulin Rouge.
 

Får väl ändra vanorna och dra mig till sängs i rimlig tid. Imorgon börjar man ju ändå 9.25. Haha! Tidigt va? För mig är det ;) eller nä. Det känns väldigt lagom :)

Bajjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0