Welcome to the club

Ryggen känns bättre. Gav mig iväg till träningen och musklerna behövdes nog mjukas upp. Som jag nämnt tidigare - det är alltid bra att röra på sig. När vi körde styrka på golvet gjorde det lite ont i ryggen så jag körde inte fullt ut där, men i konditionen var det inga problem så det var bara till att ge järnet :)
En runda till jägersro center för att inhandla kvällens dryck och smaskigheter. Träffade Mamma, Gustav, mormor och morfar så efteråt blev det fika hos dom. Älskade dom!
Nu är en microvågsung placerad i mitt kök - och den är min :) Tack för det!
Städning, dusch och lussekaksbak (förhoppningsvis) innan det blir inflyttnings/för/lussevaks - fest här hemma! Tjoohoo!
Dax att sätta igång dårå...

*smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0