Välkommen älskade december!

Idag är dagen då man öppnar första luckan på kalendern. Idag är dagen då alla barn sitter bänkade framför första avsnittet av julkalendern på tvn. Idag är dagen då den oskrivna reglen om att inte spela julskivor innan december upphör (fast vi är många som redan brutit den). Idag är första dagen på en månad då ingen gnäller över att det är för kallt. (Alla vill ha snö nu). Idag är dagen då vi önskar December välkommen.



Om jag får lov att blicka tillbaks på gårdagen måste jag tala om att jag hade en bra dag. Jag var glad hela dagen :) Kände en bra känsla i magen. Härligt med sådanna dagar. Allt blir så mycket lättare då.
På kvällen körde jag ett medeljympa pass för Jenny. Skit bra. Jag gav allt vad jag kunde!

Hoppas på en lika dan dag idag.

Ha en härlig första december mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är härligt med dagar då man mår bra. Kram Ann

2009-12-02 @ 07:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0