Uppe med tuppen

eller före?

Bytade pass med Tina som ringde igårkväll och hade tandvärk. Så jobbar förmiddag istället idag :) Sovit skit dåligt inatt. Vaknat till hela tiden. Inte riktigt kunnat slappna av - på mina 5 ½ h jag faktiskt låg i sängen. Äh, sover jag dessto bättre kommande natt.
Nu lyssnar jag på Peter Jöbacks julskiva "Jag kommer hem igen till jul" Han är alltid mysig såhär i juletider. Dags att förflytta sig in i badrummet och ta tag i denna dagen också.


You are always on my mind

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också sovit dåligt. Hade svårt för att somna. Men som du säger. Då sover vi säkert bättre nästkommande natt. Ha en trevlig arbetsdag. Kram Ann

2009-12-09 @ 06:53:28
Postat av: Sally

Tack detsamma. Nu ska jag hoppa på cykeln. Vi hörs av, Kramizar

2009-12-09 @ 06:55:15
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0