To watch the sunrise on your face...

Ehh JAAAA jag är avundsjuk på Erik. FATTAR NI ATT HAN SKA FÅ TRÄFFA KISS, HAN FICK EN HÄLSNING TILL SIG AV DOM, HAN SKA FÅ TRÄFFA PAUL STANLEY! Heelt sjukt. Jag då? Lilla, söta, snälla Sally. Som sitter i sin lilla, söta, fina lägenhet. Kan jag med få?

Trodde Idol finalen skulle stå mellan Erik och Tove, ack så fel man kan ha. Tycker Tove är riktigt bra! Men som jag sa, det är dom väl allihop på vars ett sätt.
Minns i början av säsongen, följde verkligen inte idol, jag och pernilla satt och tittade lite av en slump. En kille sjunger Walking in Memphis, får en biljett, och går ut och sjunger och spelar vidare. Vi bara: Faan vad cool!  Här står han, som finalist.

Måste nog säga att det var en skit bra idolkväll ikväll. Westlife liksom?! Så otippat! Jag och Pernilla bänkade oss framför datorn och lyssnade,nynnade, SJÖNG gamla westlife låtar i pausen! Och så då Kiss hälsning till Erik. Aaahh man blir ju galen!

Mina ben har värkt as hell idag. Men det är en bra värk. Kallas träningsvärk :) Och gör nytta! Imorgon kör vi igen - medel puls kl 10.
Sen blir det JULFEST! :)

Well for Me, It's waking up beside you
To watch the sunrise on your face

To know that I can say I love you
In any given time or place

http://www.youtube.com/watch?v=G1LEISP6e9c (Inbäddning inaktiverad på begäran)





Natti Natt, Prinsessan ska sova. Förhoppningsvis drömma om något underbart!


Kommentarer
Postat av: Patrik

hehe aaaw stackars Lalla då ;) jag hade med velat träffa Kiss! men du kan ju får träffa en annan idol...mig! ? ;P haha

2009-12-05 @ 01:07:11
Postat av: Anonym

Hoppas du inte skall sova i den ställningen som på bilden för då lär du nog varken kunna gå och träna eller gå på julfest. Ha en trevlig dag. Ann

2009-12-05 @ 08:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0