Om du var min...

Nyss hemkommen från en trevlig kväll då vi firade MIN SYSTERS 18 års dag! Min fina syster. Min enda syster. Fattar inte att hon redan är 18. Vackra tjej! Ankara was the place och det hade anordnas väldigt trevligt. Samja fick dansa magdans med den riktiga magdansösen och hela restaurangen sjöng "Vi gratulerar" och det spelades etc. Hoppas hon fick en underbar kväll.

Sue och jag överraskade också Tilde idag på skype, hennes 20 års dag idag ju! Vår älskade Tilde, som befinner sig på andra sidan av jorden. Hoppade in i bilden och sjöng när Tilde och hennes mamma satt och skypa. <3

Grattis på er mina tjejer!

Nu slänger jag mig i soffan. Full dag av spektakel imorgon.

Om du var min, du var min, du var bara min och jag var din, jag var din.....
Fan allltså!



Jag och Tilde en dag i skolan



Söstra min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0