Julen är här

Huvudvärk as hell hela kvällen igår. Antar att det var en kombo av dåligt med vatten,mat och sovande. Dessutom jobbade jag stängning och det var var faktiskt jobbigt, man vill ju liksom bara gå och lägga sig.
Har idag haft en god natts sömn (fast man vill ju ändå aldrig stiga upp när klockan ringer) och grundat med en stor tallrik yoghurt och musli.

Julen närmar sig med stormsteg :) Igår morse var det dags att klä granen hemma hos mormor. Även den lilla granen blev riktigt tjusig. Det är så fint med gran, mäktigt och lyser verkligen upp i stugan. Jag önskar att julstöket varade längre än en månad. Folk har så bråttom att ta ner ljusstakar, tomtar etc när nyår är över. Vi har 3 trista månader framför oss, dom går inte fortare för att vi vill det. Då kan man ju passa på att njuta lite extra av julemyset? :)

Worky worky och ikväll blir det dans!



psst, jag fick höra att lönen redan skulle vara på kontot idag, bästa att gå in och kolla ;)

Julkärlek till er


Kommentarer
Postat av: ann

I dag är det dan före dan. Alla klappar är inköpta. Idag skall jag handla maten och sen är jag färdig, helt färdig. Ha ha.

2009-12-23 @ 07:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0