I'm sorry I couldn't wear your halo

Kan man anse sig själv vara bättre än någon annan utan att vara en dålig person?
Jag anser mig vara bättre än flera. Ni vet dom man letar fel på - för där måste vara något fel. Och klart att jag är bättre än dom.
Men det är det kanske bara jag själv som ser.

Haft en bra dag idag. Skratt och positiv energi. Tills jag kom innanför dörren. Well well. Lika bra att krypa till kojs och hoppas det är bra igen när man vaknar. Eller hoppas att killen som köpte triss av mig idag vann en stor vinst - då skulle vi åka till Maldiverna över jul. JA TACK!

En tanke ägnad till Busy. En av de finaste hundarna som funnits och han har skänkt oss så mycket glädje. Inatt fick han vingar och flög upp i himlen för att vaka över oss, äta massa god mat och leka. Han blev gammal, 13 eller 14 år och det är gammalt för en så stor hund. Men han var i väldigt gott skick. Även om det var väntat kan man aldrig förbereda sig på någons bortgång. En familjemedlem. Älskade fina du <3


I can make love feel just like heaven
I can be a little devil in bed and
Even clean and cook your breakfast
But I'm not perfect

I can take off when need your time 
I can cheer lead for you from the sideline
Whisper in your ear so divine
But I'm not perfect

Hope you can forgive me baby
For all of the mistakes I've made
Be patient with me, baby
I'm just tryin' to make my way 
I'm not a superhero
Sorry I couldn't save the day 
Believe me when I say

That I'm sorry I couldn't wear your halo


Jag och kuss 12/12 -09


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen sally då. Varför leta fel. Försök leta positiva sidor hos en människa istället. Men ok då.Vissa har negativa sidor som dominerar, helt klart och då får du naturligtvis anse dig vara bättre än dom för du låter dina positiva sidor framträda. Kram Ann

2009-12-16 @ 06:33:24
Postat av: Sally

nej jag menar, jag anser mig själv vara bättre än dom. Och det finns orsaker att jag gör det. ah jag vet inte rioktigt hur jag ska förklara. Vi tar det in real istället :)

2009-12-16 @ 09:26:06
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: jessica

mjau.. gillade din första del i bloggen.. modigt att våga skriva något sådant, vi är sjukt lika när det kommer till punkten att leta fel o så.. men inget man brukar säga högt=P

2009-12-16 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0