I wanna hurt you just to hear you screaming my name

weeii är på fötter. Har tränat hela förmiddagen. Körde först ett kombi cirkelgym/indoorwalking pass. Var segstartad imorse så gav väl inte allt inne i gymmet, men på walkern gjorde jag. Kände mig dock inte trött efter passet var slut så traskade in på medeljympan. Skit bra pass. Kom på att jag inte lagt på tillräckligt med parkeringspengar så fick mitt i passet snabbt springa ner och fylla på - annars hade det kanske blivit en jävligt dyr träning. Med min tur vågar jag inte chansa. Så nu känner jag mig färdigtränad för dagen :)
Tomatsoppa och ostknäckisar i magen och det är dags att hoppa vidare in i duschen. Härligt att vara ledig idag igen :)

Hade flera födelsedagsbarn som jag glömde uppvakta i bloggen igår (dom fick sms) så dom får sig en hälsning idag istället. Grattis på er Linn,Eva,Carina och Yasmin. Hoppas ni hade en underbar dag.

Idag är det Tess födelsedag så Grattis till dig min pärla! Skvaller och updating iquell.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0