Hot & Wet

Lika lång dag på jobb idag som igår. Fast idag gick den nog fortare. Man kan ju undra varför?
Efter jobb traskade jag raskt bort till friskis där Jessica och ett cirkelfys pass väntade på mig. Första gången jag körde det. Tufft, men är nog tuffare när man lärt sig tekniken och har lite mer fys att ta i med. :) Men övning ger färdighet. Det var verkligen en utmaning för musklerna. Får se hur det känns imorgon ;)
Efter passet kände jag faktiskt att jag hade lite mer att ge så blev jogging på bandet i 20 min! Stolt är jag för det för sist pallade jag bara 7 min sen gav jag upp. Men allt sitter i hjärnan. Så är det faktiskt. Är man inte motiverad till något så går det inte. Jag hade mp3n igång och tänkte "bara en låt till, bara en låt till" Höll inte heller ett hektiskt tempo utan joggade i ett tempo jag kände jag kunde hålla en längre tid.
Fan vad kul det här är!
Nu har en apelsin och en liten skål med musli och yoghurt åkt ner i magen. Nu ska man bara orka hoppa in och duscha och tvätta håret. Haha men va fan. Vem bryr sig. Ingen ska ändå lukta på mig! ;)
Nej jag lovar. Så äcklig är jag inte. Jag går in. NU.


Eller vänta, måste först bara fråga, SÅG NI ATT DET SNÖADE IDAG?!?! :D Ett par minuter iaf.

Dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Javisst såg jag att det snöade. Var precis ute med två av våra elever. Hann precis komma in och få in dom i bollrummet som är utan fönster tack och lov. För när jag gick iväg för att ringa ett samtal såg jag att det snöade och blev glad över att den ene eleven inte sett det för då hade han tjatat om att åka pulka om och om igen. Han kan liksom inte fatta att det inte lägger sig. Snö=pulka. Själv hoppas jag att snön väntar tills jag är lulledig så jag slipper ge mig upp i pulkabacken med min dåliga rygg.

2009-12-03 @ 06:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0