Hej mitt vinterland!

Nu börjar det likna något :)

Idag åker tillomed vinterjackan på.

Igår blev en lång dag på jobb. Därefter umgick jag med min Tea. Fikade och snackade av oss. Loong time no see. På kvällen var det riktigt kallt. Men som jag sa - nu gnäller vi inte, det är december!

Var av med mina cykelnycklar igår, letade som en dåre innan jag skulle sticka men kunde verkligen inte hitta dom. Klockan tickade iväg och det slutade med att jag fick köra till jobb, - och betala 67 spänn i parkeringsavgift. Det var en dyr och irriterande glömska.

Dagens bild får bli på mig och Tea :) Feb elr Mars -09

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr varar bara kylan idag. Jag hade gärna haft det så här nu en månad framåt. Men i morgon skall det återigen bli 5-7 grader vilket innebär, grått och trist igen. Kram Ann

2009-12-02 @ 15:26:42
Postat av: Sally

Såg du att det snöade idag? :)

2009-12-02 @ 22:26:18
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0