God fortsättning

Då har julaftonen ägt rum även detta året.
Efter att ha inhandlat alla julklappar och haft en bra lillejulafton måste jag faktiskt säga att julstämningen höjdes. Julaftonsmorgonen startade med jobb. Jobbade 9.25 - 15.10. Men det var faktiskt helt okej. Inte så jobbigt. Alla var på gott humör. Man blir dock lite konfunderad när kunder kommer och frågar efter julskinka kl 14.30 på julafton. Hur var det med framförhållningen? Fast nu ska jag inte sitta här och vara kaxig. Haha! Jag köpte ju alla mina julklappar dan för dopparedan! Nåja..
Efter jobb åkte jag snabbt hem för ombyte och sedan vidare hem till mormor där det stora julbordet väntade. Mmm vad gott det var och mmm vad mycket jag åt! Haha, men på julen får man lov..
Tomten kom också på besök och julklappar utdelades. :)
Hade en mysig kväll med familjen, och sedan fortsatte jag julaftonsfirandet lite med extra familjen. :)

Idag har jag verkligen sovit ut och slappat. Och tvättat! Det tackar jag Ann för. Alltid roligt att ha någon att tvätta med.
Snart är det dags att bege sig hem till mormor igen för att äta upp resten av julmaten.

Ikväll träffar jag mina girls och det vankas nog lite party. Det är ju en sådär oskriven regel nuförtiden, juldagen = fest.

Ta hand om er och god fortsättning!


Tess,jag och Sojjen på Ayia Napa aug -09

Kommentarer
Postat av: Ann

Hoppas ni hade en trevlig kväll.

2009-12-26 @ 09:14:33
Postat av: sonkan

ooooooooo vilket gäng va hihi:D <3

2009-12-28 @ 15:36:42
Postat av: sonkis

Oooooo vill tillbaka<3

2009-12-28 @ 15:39:13
Postat av: sojja

ooooo damp;)

2009-12-28 @ 15:39:54
Postat av: Sally

hihi älskade sooonken!!

2009-12-28 @ 23:29:09
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0