Fallen hero

Det kvittar hur vi (du) vrider och vänder på det, det är ändå jag som går rakryggad och med stoltheten ifrån detta. I´m sorry honey.




Morgonen började med adventsfrukost hos familjen Möller. Sista ljuset på staken tändes. Det är JUL! Efteråt stod granen och väntade på att bli pyntad, vilket var min uppgift :) Minnea skulle hjälpa mig men hon tog mest bort julkulorna jag satt upp och sprang runt med glitter i hela lägenheten. Haha! Men vi hade kul.



Spiran ska pryda granens topp


Minnea, granen och dom stora skorna


Eftermiddagen bestod av en trevlig vistelse på jobb :)

" vad små påsarna är, blir dom större?"
eeeeeeeeeeh?

Coyote Ugly är och förblir den bästa filmen någonsin. Jag vet inte hur många gånger jag sett den, men ändå tröttnar jag aldrig. Förr sa jag att jag skulle öppna en sådan bar. Den idén skulle man kanske spinna vidare på? Så jävla coolt.

I like you


Kommentarer
Postat av: ann

Verkar som du haft en trevlig dag i går Sally. Vår gran är såååå fin. Kram

2009-12-21 @ 07:09:48
Postat av: Sally

tack! Idag ska jag upp till mormor och pynta deras :)

Ja igår var en bra dag. Vi hörs av. Kraamisar

2009-12-21 @ 09:43:44
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0