Ey miss fatty fatty you a murdah

Igårkväll blev det en helkväll med annette och johan. Jag var sugen på filmkväll och chips, och inte kan man sitta med det själv - hur deppigt som helst, och dom ville mer än gärna ställa upp som sällskap :)
Vi såg changeling och den var riktigt bra! Verklighetsbaserad och jag gilla verkligen den. *tips,tips* 

Imorse kom frukosten till dörren med en herre som snällt hjälpte mig sätta upp min fina taklampa till hallen som jag hittade och en sådan var efterlängtad. Alltså taklampan...
Därefter blev det hårvård och sedan en tur till ILVA där jag köpte soffbord! Finisar! Kommer säkert passa skit bra hos mig. (De ligger fortfarande i lådan)

Kvällen har varit dans dans dans. Ni missar väl inte showen? Biljetterna på parketten (bästa platserna) börjar ta slut. Förköp 135:-

Neej.. bedtime......


Dagens bild blir på mig och Puff från lucia. Jag saknar en mjuk mule att pussa...



Kommentarer
Postat av: Ann

När skall mamma och dom gå.

2009-12-30 @ 09:14:06
Postat av: Sally

jag vet inte. Hon har inte sagt något.

2009-12-30 @ 09:30:23
URL: http://sallypard.blogg.se/
Postat av: Ann

Ok. beställ tre biljetter till mig den 17:e klockan 17.00

2009-12-30 @ 11:43:32
Postat av: Sally

okej. pratade med mamma, hon skulle gå kl 13.

2009-12-31 @ 00:10:28
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0