Dan före dan..

.. har varit en bra dag.

Åkte upp i stan och fick inhandlat alla mina julklappar :) Julstressen märktes av men det är kul med gåvor. Gjorde sällskap med min Tä och det blev även fika innan vi båda skulle jobba. Kul att ha henne tillbaks. Vi jobbar väldigt bra ihop och prioriterar nog ganska lika. Bra samarbete helt enkelt.

Efter jobb stannade jag till hos familjen Möller och lämnade deras julklapp, åt lite mat och slog in resten av paketerna :)

Fick mig en bra lille julafton ändå. :)

God Jul på er mina vänner!


Jag och Gustav julen -08




Selmisen min long time ago - Miss u <3


Kommentarer
Postat av: Ann

God jul på dig själv. Nu vet jag varför jag var så trött igår. Vaknade i morse med världens förkylning. Hoppas din julafton blir till belåtenhet både på jobb och hemma hos mormor. kram

2009-12-24 @ 08:41:31
Postat av: tilde

God Jul min fina Sally. Hoppas du haft en kanonjul med god mat och fina klappar. Jag saknar dig döö mycket. Vettu vad jag tycker, jag tycker du ska ta bilder på ditt crib och lägga ut på bloggen. Jag vill ju se hur det ser ut! massa kärlek <3

2009-12-25 @ 07:36:39
URL: http://nudutilde.blogg.se/
Postat av: Sally

åååh vad glad jag blir att se att du läser min blogg Tilde :) Tack, God Jul på dig med, hoppas att du har det bra! Du är enormt saknad hos mig med. Tänker på dig varje dag!!! hihi ska jag göra det måste jag ju städa först.. och du vet hur kul jag tycker det är ;) men jag lovar, så fort jag får tummarna loss ska jag göra det :) Tusen kramar till dig min Tildebabe!

2009-12-25 @ 10:49:52
URL: http://sallypard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0