AJ :(

Min rygg gör ont. Jag vet inte varför. Igår morse när jag vakna så hade jag ont typ i mitten av ryggen. Jag kan inte urskilja om det är i musklerna eller i ryggraden. Kände av det hela dagen igår och på kvällen kändes det lite mer. Inatt Har jag verkligen kännt av det. När jag ha skullat vända mig elr så, det känns som någon hugger i min rygg. Blir lite orolig. Nu har jag varit uppe och rört mig lite och känns lite mildare. När jag böjer mig frammåt gör det ont. Är det här en sträckning? En överanstränglese? Lindrigt ryggskott? Har jag kanske vridit till när jag dansade i torsdags utan ha varit tillräckligt uppvärmd?
Vet inte om jag ska ta mig till träningen idag, nu klockan 10. Blir kanske bättre om man värmer upp musklerna lite?
Jag kan iinget sånthär. Man vill ju inte förvärra det heller...
Help?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0